Ruch to zdrowie

24. Wolne chwile w dzisiejszych czasach poświęcamy na niekoniecznie ambitne cele: komputer, telewizja, jedzenie lub spotkania ze znajomymi. Niestety wszyscy zapominamy jak ważny w naszym życiu jest ruch. Najczęściej dzieje się tak z lenistwa. A wbrew pozorom już pół godziny dziennie mogłoby zdziałać cuda! Jazda na rowerze lub rolkach, pływanie na rowerze lub rolkach, pływanie na basenie albo po prosu bieganie. Standardowe sporty pomogłyby nam postawić na nogi nasze zdrowie. Zapominamy o korzyściach płynących z uprawiania sportów. W rzeczywistości 30 min tańca przy ulubionych rytmicznych piosenkach może okazać się dla nas zbawienne. Dlaczego? Ponieważ nasz organizm pragnie ruchu! Dzięki niemu dbamy o nasze stawy. Ponadto wspomagamy różnymi dziedzinami sportu naszą przemianę materii. Ruch działa pobudzająco, dzięki czemu mamy więcej chęci, energii i motywacji to działania. Nie czujemy się ospali i leniwi. Po prostu mamy ochotę żyć! Dlaczego więc nie mielibyśmy zrobić tego dla siebie i nie zacząć działać? Zimą można jeździć na łyżwach, wiosną zmobilizować się do porannego biegania, latem, co tylko dusza zapragnie: rower, rolki, pływanie w morzu lub jeziorze, natomiast jesienią, kiedy najmniej się chce robić cokolwiek można pobudzić się do życia aerobikiem lub pływaniem na basenie. Dlatego zamiast siedzieć przed telewizorem włącz choćby kanał muzyczny i tańcz! Zrób to dla zdrowia i sylwetki!

UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułSieciówki – śmieciówki