Social media

Termin ten coraz częściej pojawia się w podręcznikach dla marketingowców. Niestety dla wielu jest on obcy, ponieważ jesteśmy przyzwyczajeni do reklamy w telewizji, prasie, czy na kolorowych bilbordach. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, ze to właśnie z social media korzystamy na co dzień. Każdy, kto posiada konto na Facebooku czy innym portalu społecznościowym, czyta blogi modowe czy kulinarne chcąc nie chcąc sięga właśnie po ten rodzaj nośnika. Warto jednak pamiętać, że głównym celem powstania portali społecznościowych nie była reklama, ale właśnie znalezienie nowego rodzaju spędzania wolnego czasu i danie możliwości wielu ludziom na odnalezienie znajomych ze szkolnych lat. Możliwość dzielenia się własnym szczęściem jak i problemami, udostępniania zdjęć postów i wydarzeń, a wręcz pomoc w organizowaniu tych ostatnich i dokładnym informowaniu uczestników o przygotowaniach imprezy scala dawnych znajomych równocześnie pozwalając zaoszczędzić czas na dogadanie się. Ponadto na wielu tego typu portalach możemy pograć w proste fabularnie gierki, czy korzystać z dodatkowych aplikacji. Jednym słowem – dzięki jednej stronie internetowej, na której mamy konto znajdziemy zajęcie na cały dzień i będziemy mogli w sposób wirtualny spotkać się z kumplami z ławki. Jeśli więc mamy mało czasu na spotkania w „realu” warto od czasu do czasu sprawdzić nasze konto na Facebooku i zobaczyć, czy ktoś nie zaprosił nas do znajomych, albo nie polubił naszego ostatniego posta. W końcu potrzebujemy na to zaledwie kilku minut…

UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułSzkolne zawody sportowe
Następny artykułSiatkówka Plażowa